![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 |
Medlem
|
![]()
Vi förflyttar oss en liten bit och säger Ryssebacke mellan Olofström och Mörrum...
![]() |
#122 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
På vägnr 121? Andra vägar ser mycket mindre ut än vad bilden säger.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-05-15 klockan 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Medlem
|
![]()
Nej, inget rätt än. Ni har fan fått tillräckligt med ledtrådar nu så jag avvaktar ett tag tills det blir lite för svårt.
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Medlem
|
![]()
Dåså.
Jag befinner mig på vägen mellan Vånga och Arkelstorp, riktning Knislinge. Ryssberget var ju en ledtråd som någon gissade på, vilket ligger i närheten.
![]() |
![]() |
#126 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sen är det ett antal mil från Ryssberget och där du befinner dej...Jag tror att du inte passerat Bonnslätt utan är mittemellan Vånga och Bonnslätt... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#127 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Filmparadiset då?
![]()
![]() |
#128 |
Medlem
|
![]()
Filmparadiset är ju Filmpalatset i Bromölla.
Jag befinner mig på backen där en större damm med brygga passeras. Förmodligen privat. Fotbollslaget heter VMA, Vånga Mjönäs Arkelstorp. ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Medlem
|
![]()
Det kan jag verkligen hålla med om! Sen om man kollar på kartan så är det ju cirka 2,5-3 mil från Bromölla dit han befinner sej....Det var en kass ledtråd....
![]() |
#131 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Inte för att jag hade haft en chans att klara det ändå, men om jag haft det så hade den lär "ledtråden" faktiskt gjort mig mer förvirrad än hjälpt...
![]() |
#132 |
Medlem
|
![]()
Jag vet det, men det var inte lätt att beskriva vart jag egentligen befann mig med ledtrådar. Sedan mina förra gåtor lätt blivit utlistade tog jag i lite hårdare denna gång.
Skulle beskrivit bion lite mer, t.ex. att det är en klassisk salong som har varit Sveriges bästa, typ. Ska se om jag hittar en ny, lite enklare gåta. ![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Om Schulz inte misstycker så kan man gissa på denna medan han söker efter fler gåtor.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vet inte vad vägen heter men min första tanke är iaf ute på stäket?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |