|  | 
| 
 Bit på denna ni! Var är vi och vart är vi på väg? 10 poäng för den som svarar rätt först! ;) http://i168.photobucket.com/albums/u...DSC2350kop.jpg | 
| 
 Mmmm... Vet inte riktigt men detta påminner om: På spåret, som är ett frågesports program i Tv, fast där åker man på spår istället. :) | 
| 
 Ni är i Tierp och är på väg till Tierp!:D | 
| 
 Nää! Vi är på motorvägen och är på väg framåt! 10 poäng! :D Seriöst nu: har inte en aning, men bilden var fin! :) | 
| 
 E6an i Skåne riktning söderut skulle jag tro... någonstans i Landskrona trakten typ. | 
| 
 Citat: 
 Nej, inga rätt hittills, bara att gissa vidare. Kan säga att en av er är lite på spåret. ;) | 
| 
 Har ni Danmark i ryggen kanske? :) Alltså i närheten av bron.. | 
| 
 Citat: 
 | 
| 
 Kanske utanför Lund? En chansning :p | 
| 
 Månde det vara utmed Österleden i Helsingborg, som nyligen konverterats till motorväg? Chansar på att det är Fältarpsvägen som korsar där uppe. | 
| 
 själv fundera ja på om de ä 108:an som korsa  där uppe. | 
| 
 Nej, inga rätt hittills. Förresten så menade jag inte att vi har Danmark bakom ryggen. Blev fel där. :) | 
| 
 Du måste nog ge en ledtråd. Det finns flera hundra trafikmot som ser ut som detta... Första intrycket jag fick var antingen E6:an eller E4:an i södra sverige, typ Skåne men ja mer specifikt än så är svårt... | 
| 
 Jag gissar vilt på Kumla. mvh Johnny Nilsson | 
| 
 Och på väg mot Göteborg då. mvh Johnny Nilsson | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:07. |