![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hallå!
Som vissa av er kanske redan sett så efterlyste jag ritningar på T43 loket för ett par dagar sedan, i brist på detaljbilder har jag under dagen bara hunnit dra upp dom grundläggande formerna för loket men hoppas snart på att kunna komma igång med detaljringen. Om någon sitter på bilder med detaljerna som finns på T43 loken skulle jag vara tacksam om dom kunde skicka ett PM till mig. Jag är medveten om att hörnen inte existerar ännu, arbetar fram en smidig lösning för det. Om ni ser något som ser konstigt ut så säg gärna till för man blir lite blind själv när man sitter med det. två bilder på T43:an. ![]() ![]() Det kommer ta ett tag att få modellen färdig, men jag har som mål att den ska vara så detaljerad som jag kan göra den, så jag kommer ta den tiden jag känner att jag behöver ha för att få den färdig. /Marcus Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-02-18 klockan 21:18. |
![]() |
![]() |