![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-01-20 klockan 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
En liten karta på min bana. Sträckan tar, precis som i verkligheten, 22 minuter att köra om man följer sth och gör uppehåll i Bergåsa. Själva sträckan är helt klar, med orienteringsskyltar, vägskydd osv. Banan är utrustad med vägskydd v1.2 och demosignaler som blinkar.
map.JPG |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Ser jo bra ut
![]() Att köra i 22 minuter det är länge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hur sparar jag ner min rutt till en *.cdp-fil så andra kan ta del av den, och vad bör jag tänka på? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
MVH.Ekan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Ett citat som ekan har skrivit i en av trådarna.
"Om du vill lägga upp något du byggt för nedladdning börja med att öppna CMP och leta upp banan (välj "namne" och skriv in namnet på banan). Högerklicka sen på den och välj "save to cdp". Om det finns flera med samma namn är den med mest kb banan. Gå sen in på downloaddelen här och välj nytt ämne. Sen bifogar du cdp-filen på samma sätt som när du skickar in bilder. Hoppas att det var begripligt förklarat. MVH. Ekan" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Nu kan jag ingenting om det här, men måste man ladda ner nåt mer än bara själva banan, sen när den släpps, för att få den att fungera?
Första inlägget här btw, wohoo. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Medlem
|
![]() Citat:
De finns och ladda hem på www.banbyggarna.se Men sen kan det alltid finnas saker som fattas från dls |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Jag har svårt att bestämma mig vilka hastigheter som råder. sth är 160km/h över hela sträckan, men hur tätt sitter hastighetstavlor ungefär?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Mycket snygg bana!
![]() Jag har bara en snabb fråga. Vad heter stolparna där det står livsfarlig ledning på och under vilken meny ligger dom? ![]() Kan inte hitta dem!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Dom finns på svenska tåg-skivorna
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jobbar du på rutten? Det skulle vara jättekul att köra denna rutt pga att jag har åkt den på riktigt!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |