![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Hej Patrik
Jag har hittat 30387- cdp-filerna i min dator. Tyvär får jag inte uppladdningsfunktionen till forumet att fungera - så om du vill ha filerna är väl alternativet att jag får din e-postadress via forumets meddelandefunktion, så kan jag skicka över dom till dig. Filerna är på 3,6 MB. Hälsningar Per |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej pege!
Jag har skickat dig min emailadress, tack så mycket för hjälpen ![]() Synd att vi inte kan få igång ett filarkiv, finns väl en hel del äldre saker som folk missar nu.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Hej Deskgrund.
Du har mail. Det är ju tur att en del personer har "sparat påsig" genom åren och inte riktigt litar på att filarkiv och liknande kommer att vara tillgängligt jämt (den som spar han har). Per |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack så mycket!
Funkade fint, då har man en komplett BHJ igen ![]() Det var några byggnader och gårdar om någon undrar. När jag avinstallerade allt TRS i vintras så var jag så besviken på TRS2006 och ville bara ha plats till annat. Så allt rök inklusive de senaste banor jag jobbade med... Dock sparade jag mina egna cdp sen innan så de har jag åtminstone kvar... Måste säga att SP1 till TRS2006 faktiskt fixar en del, synd bara att den kom ca 9 månader för sent...
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hittade till slut länken till Tjatte's ommålningar på Rc:n bland alla sparade länkar för Trainz.Får hoppas, att det var dessa ommålningar som du tänkte på.http://medlem.spray.se/trainfanatic/
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Tack Bengan ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Hej
Är det någon som har KUID:30387:25161 Svenska Lanthus KUID:30387:25162 Svenska Lanthus KUID:30387:25163 Svenska Lanthus /Robin |
![]() |
![]() |