![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]()
hm, angående frågan om ATC och svaret där, vad är det folk är intresserade av i ett railsim.. spår, signalsystem, "tågfysik".. hade hoppats på signalsystem denna gång men det verkar bli som Trainz på den punkten
![]() /Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Trevligt att du fick svar på dina frågor, Basse! Nyfiken fråga, hade du fler frågor men som du inte fick svar på?
Jag skulle tro att ett väl fungerande ATC i första svängen inte skulle vara ekonomiskt försvarbart i en simulator som vänder sig till "avancerad underhållning, men ändå spel" om man får uttrycka sig så... Positivt då i svaret att hon säger "till att börja med"... Det betyder att det finns ett liv efter release... ![]() Jag själv förväntar mig vad gäller signaler iallafall samma fast med förbättrade möjligheter som signalsystem som i MSTS och med en förhoppning att man även kan scripta dessa, ala Trainz... Vore nästan konstigt om det blev mindre än så... Signalsystemet i MSTS är ju inte den del i MSTS jag har särskilt stora anmärkningar på, man kan göra en hel del på ett enkelt sätt. Saknas gör ju dock möjligheten att scripta grejjerna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Jag fick glatt svar på alla frågor. Tilloch med, med en smilie på slutet ->
![]() (Jag har några fler frågor som jag hoppas jag får svar på också ![]()
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse Senast redigerad av Basse den 2006-07-03 klockan 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ja, dom försöker nog hålla fanan ganska högt att ha en bra kommunikation med folket. Ett tips kan vara att först kolla rent allmänt på KRS-forumet på uktrainsim, där det även finns ett inofficiellt FAQ-tråd, där det som hittills blivit känt är listat:
http://forums.uktrainsim.com/viewtopic.php?t=49914 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() |