![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
låter som en utmärkt ide. men jag har inte köpt razerback classik. eller menar ni den som är i spelet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Det har hänt lite. Vi är 4 st som är sammanlänkade just nu. jag kör på Bhj där jag lagt till ett kolkraftverk. En utmärkt och proffsig gjord bana.
Mindion kör Racorback Classic, den norra delen och centrala delen. melin tror jag använder Montana Link eller något liknande. Victor_c kom in idag med en ombyggd bana som jag inte kom ihåg namnet på. Än så länge så kör vi bara tåg fram och tillbaks. Det vore dock bra om man vet vad varje bana behöver. Lite info om min banan finns på http://svttl.pursche.se/BHJ_hp.pdf och kan ses och skrivas ut om ni har Adobes acrobatreader installerat.
M v h /Pursche Senast redigerad av Pursche den 2006-06-29 klockan 16:48. |
![]() |
![]() |