![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Hur för man över lok, rutter mm från TRS 2004 till TRS 2006?
Nån som vet? Senast redigerad av steffe80 den 2006-05-24 klockan 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Skulle gissa på att du får ladda ner allt igen.
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Du kan använda Content Manager för att flytta över det. Om du avinstallerar trs04 innan du installerar trs06, så se till att du sparar katalogen "TRS2004\World\dispatcher". Det är där alla dina nedladdade filer finns. Har du gjort egna saker, t.ex. banor så hittas dessa i "TRS2004\World\Custom"
I Content Manager väljer du sedan "File -> Import Content" i menyn och pekar på katalogen där dina nedladdade saker finns (dispatcher). Då ska allt som finns däri installeras i TRS06. Hoppas att det hjälper något. mvh .... Mats
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Tack så mycket för hjälpen, nu vet jag hur jag installerar det.
Dessvärre stötte jag på ett till problem. Jag skulle installera svenska signaler och hus mm från svenska tåg 2004 och 2005, men vissa filer gick inte att installera för det saknades nånting för att kunna installera. Är det nånting man kan fixa till eller hämta från någon annan plats? MVH Stefan |
![]() |
![]() |