![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mät hur långt det är och köp passande bit. Kanske måste du ta bort biten innan och köpa fler bitar!?
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Man kan köpa småbitar annars så får du bygga om spåret en bit och kanske köpa några småbitar så att du kan kompinera sträckan och få rätt längd så att det passar perfekt.
![]() |
#3 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
tja
Bygger sj med märklin C-skenor och det är ett problem med dom finns inga små passa bitar under 3-4 cm jag brukar om det nu är på en raka så att jag har långa (236.1mm) skenor och passar ut med dom som är mindre. mvh Emil |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej! Nu är det evigheter sen jag beställde SWBs katalog... Ska det ta såhär lång tid? har inte fått den...
Uppdatering: Nu har jag rivigt hela banan för att köpa nya rälsar, likström. Kan någon tipsa om någon bra räls? Hitills vet jag bara Tilligs som Johannez sa. Är Roco bra?
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |