![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Japp som ni redan märkt går det från och med idag att köpa Trainz och leverans väntas någon gång under december och de kör med principen "först till kvarn..." den som beställer först får det också först...
runt 590:- gick min beställning på inkl flygfrakt. Ett helt okej pris tycker jag, bara att jämföra med vad MSTS och Flightsim2000 kostar... Jag har på gång lite fler bilder ifrån betan också snart. /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilka saker finns i Trainz men inte i MSTS? | Olaf Lindström | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-02-09 17:22 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Skall jag köpa Trainz?? | Perra | Off-topic | 4 | 2002-07-17 20:49 |
Köpa Trainz i Sverige ? | bogi | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-02-26 16:58 |
Finns det aktiviteter i Trainz? | Daniel R | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-02-06 11:17 |