![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
När jag skulle lägga ut en bild här på forumet så står det såhär:
Uppladdningsfel BlueX.jpg Exeeds your quota by 5.60 MB. Total storlek för alla filer bifogade av Daniel: 7.55 MB --Mätare--
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Det finns en uppladdningsgräns på varje fil, din fil på 7.55 Mb är alltså vad jag kan förstå 5.60 Mb för stor för att kunna laddas upp.
Gränsen är för: (kopierat från rutan för bifogade filer i samband med meddelandeskrivning) cdp 5.77 MB jpg 196.1 KB zip 1.95 MB Minska ner den till under denna gräns så kommer det att fungera. MVH Bengt L.
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se Senast redigerad av Bengt74 den 2006-03-06 klockan 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Men hänger det inte på att jag laddat upp för mycket bilder?
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
En kort översättning torde bliva:
BlueX.jpg överskrider din kvot av 5.60 MB. Du har nu 7.55 MB och vill bifoga en bild till på 5.60 MB, då blir det 13.15 MB, alltså får du plocka bort lite bifogade bilder/Cdp'er eller liknande tills du får plats igen. Bilden kan också vara för stor, alltså den är 5.60 MB och man får ju som Bengt74 skrev bara ladda upp 196.1 kB.