![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Varför använder du inte A32 med öppningsbara dörrar?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Eftersom jag har "tröttnat" på A32:an, den används rätt ofta. Lite roligare med en mer "udda" spårvagn...
EDIT: Lite OT, men jag upptäckte precis att detta var mitt 100:e inlägg! Är nu officiellt en Senior member...
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Lite OT:
Detta tycker jag e dåligt (Jag upplever det så andra kanske på ett annat sätt) Om du kollar på bilden så har jag ritat mitt bolag och Konneks. Mätaren visar Hur Popilaruteten är. Jag tar det som att ni inte är inresserade av mitt bolag ( Lite ) Beror det på min ålder? Isåfall Vet hut! man ska aldrig döma någon för ålder eller så! Linien:
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Men Daniel! Du har precis gjort ett nytt bolag och får därför aceptera konkurransen med de andra bolagen, bara för att Konnkeks råkar ha fler besökare än dig så behöver du inte tro att det är pga din ålder du har mindre besökare utan att du får inse fakta helt enkelt! Dessutom tappar du besökare på att sitta och göra en massa besöks sammanställningar och klaga på att andra väljer Konnkeks före Tm. Koncentrera dig på ditt egna bolag nu och aceptera att folk föredrar Konnkeks före Tm t.ex. Konkurrens är tuff så det gäller att komma på nya ideér för att locka fler besökare till sitt egna bolag! Det går inte bättre och du får inte mer intresse för ditt bolag för att du gnäller stup i kvarten! Så dra inte så många förhastade slutsatser om saker och ting.
Senast redigerad av Sparkfot den 2006-02-22 klockan 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Men varför...? det måste bero på åldern.
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Åldern? Hur ska folk veta hur gammal någon av oss är?
Men, åter till ämnet; Surköpings Lokaltrafik och Solbergas Lokaltrafik går ihop och bilder Konneks. Några bilder från vagnarna som precis har målats om i verkstaden.
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Vilket program använder du för att få din vagn du målat om att stå på en bit räls som på bilden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Shape Viewer, finns på Steam4me eller sök på Google.se
![]() |
#24 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Var finns den här rutten nånstans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Kan det bero på det??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Förlåt för att jag försöker ta hjälp av er
![]()
![]() |
#28 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Jag sak börja och säga att jag vet att det här är fel tråd men.. Den här SMK/Daniel, ja han har ju bytt användarnamn är "om man ska tro" Användarprofilen som den var så var han 11 år. Som man kan läsa här ovan klagar han på att folk tycker att han är för ung. Nu har han ändra sin ålder på användarprofilen från 11 år till 25 år?!. Kanske dags att ta bort honom från forumet ? Ja vill inte ha dom som ljuger om saker som sin ålder osv här. / T Wideberg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
1. Vem har utfört denna undersökning? 2. Ett av företagen har hela 100% och det andra 30%, kan man ha mer än 100% popularitet?(100+30=130 ![]() 3. Åldern spelar nog inte någon större roll för det märks väldigt snabbt & enkelt på folks sätt att bete sig och skriva ungefärlig ålder och mognad etc! Så det går nog på ett ut, försök sköta bolaget så gott det går och du ska se att du blir mer populär!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |