![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
toren: Det finns ingen riktig X40. Utan det är en ommålning av den som finns här: http://www.banbyggarna.se/msts/Electric_trains.htm
Sparkfot: Provar gärna aktiviteten. Den använder väl tåg jag har!? Du har inte döpt om dina ommålningar? Mailar dig min e-post adress...
![]() |
#47 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Man måste även ligga på hugget då signalerna gillar att gå om från rött till kör varsamt i sista sekund. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
|
![]()
Senaste nytt från Nordic Train:
Pierre fortsätter att fixa och trixa med hemsidan ![]() Aktiviteter till lokförarna håller på att skapas,för prövning kontakta mig(via pm) så kanske ni kan få er ett smakprov. Tidtabeller och körscheman håller på färdig ställas. Just nu söker NT: Lokförare! Tågen får ni när anställnings kontraktet är påskrivet och klart. ![]() Tågen som kommer att rulla på KMJ är: X10 på sträckan Kvarndalen-Dejerud, X2 på sträckan Kvarndalen-Karlfors med stopp vid: Kvarndalen,Dejerud,Munksäter,Karlfors. X40 på sträckan Dejerud-Kvarndalen och Kvarndalen-Munksäter, Blue X tåget kommer att gå visa turer istället för X2 på sträckan Kvarndalen-Karlfors. Ikväll blev det även klart att NT köper in 3 st V5or från Green Cargo,V5orna är tänkta att använda vid mindre vagnutagningar. __________________________________________________ _______________ Sparkfot VD För Nordic Train. Senast redigerad av Sparkfot den 2006-01-23 klockan 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]() Citat:
Jag tycker du ska köra Blue-x tåget på vintern och X2000 på Våren, sommaren och hösten. Men annars kan du köra Blue-x tågen på helgerna och X2000 på vardagarna. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Nybörjare
|
![]()
Skulle du kunna visa en bild på X2:an
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nordic Train har även nu en e-post adress: Nordic-Train@hotmail.com. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Nybörjare
|
![]()
Hur går det med hemsidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]() Citat:
De flesta brukar erbjuda eget hemsideutrymme i abonnemanget ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
"2.1 I Tjänsten ingår anslutning till UPCs svenska del av Internet, nationella och internationella Internetkopplingar, personlig hemsida, tillgång till Newsserver samt möjlighet att använda elektroniskt postadresskonto. Därutöver kan Abonnenten teckna avtal för tilläggstjänster vilka tillhandahålls mot särskild avgift. Tjänsten specificeras närmare i UPCs vid var tid gällande tjänstebeskrivning." Ps. 50kr/månad låter inte så billigt, vad är det för sida? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Nu minns jag inte adressen till sidan i huvudet men jag kan kolla upp det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Nybörjare
|
![]()
Det var rätså länge sen det skrevs nåt i den här tråden.
Fråga 1: Hur går det med bolaget? Fråga 2: När blir första dan med trafik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Svar 2: Förhoppningsvis på måndag den 20/2 |
|
![]() |