![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lokkalle.
Går igenom lite skivor senare. Får se vad jag hittar i bildväg då.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Det är ingen panik med bilderna Bengan. Några timmar framöver har jag datorförbud allt enl. tigern min. Det är TV som gäller ett tag. Man måste ju umgås lite å ta en öl och så.
Vad det gäller frågan om export och om dispatscher från custom mappen så verkar det som om det är dåligt fart på forumet. Eller så var frågorna så dumma så man inte vill svara eller så finns det fler tigrar involverade i sammanhanget. Skål på er Trainzfantaster. Kalle
![]() |
#3 | |
|
![]() Citat:
Om det går att spara i annan mapp vet jag inte heller. Har inte tänkt så långt, kanske det finns någon inställning för detta, men jag vet inte.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Lokkalle.
23 bilder skickade i 2 mail. Provade att skicka alla i ett mail, men då kom dom i retur. Hör av dig, om dom inte kom fram. EDIT: Mail 2, kom i retur. Försöker senare ikväll eller imorgon att skicka dom igen.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2006-02-10 klockan 18:53. |
![]() |
![]() |