![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag fick öronmärkta pengar till kompressor/färgspruta, en Mp3, Modelltåg-92, nytt stativ mm mm, Dvs. det som jag önskade mig.
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag fick:
#En ny kamera: Konica Minolta Dimage Z5 #Stativ #TRS2006 #USB-minne #Guinnes Rekordbok #Resecheck hos SJ 500kr #300 kr kontant #en präktig släng influensa ![]() m.m. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
*trs2006
*kläder *lok och vagnar 6 *Ett medlemskap i SJK för 2006 *Gunnies rekordbok *sudokuspel *Boken Harry potter och halvblodsprinsen
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Igår fick jag(24):
TRS2006. 500kr av mormor och morfar och 300kr av farmor. Kortlek. Nån magnet sak. Ett radiostyrd fordon(kan gå på nästan allting). Idag fick jag(25): En bok. Godis. 300kr av mormor,morfar plus 10000kr och mina föräldrar fick 50000kr var. (26): En tröja. Senast redigerad av alex den 2005-12-26 klockan 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Japp det får jag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citat:
har dom vúnnit på bingolotto, eller?? Tänk vad många svältande barn i Afrika dessa pengar skulle kunna räckt till! |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Ja fick:
En DVD läsare (den förra gick sönder i somras.) Trisslotter. Pengar sammanlagt 1100kr. Tomma DVD skivor. 100kr till telen. Och en kalender för år 2006 med flyg och helikoptrar. Har även en kalender med tåg bilder för nästa år, som ja köpte nere i Schweiz i somras ![]() Sen har jag även fått en hel del saker under året. PS.fyller även år om ett par dagar, blir säkert mer saker/prylar då. God fortsättning på er!