![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Vilket kanon jobb ni har gjort !!!
Hur går det nu för tiden ? Eller är den klar ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Men imed att vi inte har fått veta sen Juli 2004 hur det går, så kan man ju alltid fråga, kanske i en ny tråd isåfall.
Men frågar även jag hur det går, såg ju mycket snyggt ut.
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Jag såg datumet !
Men jag måste väl få fråga ifall de kanske tagits upp i en annan tråd eller om det kanske är så att man kan hjälpa till för att få igång projektet igen. Men det kanske finns nån oskriven lag på detta forum att ej "lyfta" eller posta i trådar längre bak än gårdagen ? Isåfall ber jag om ursäkt ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Detta är klart interesant! Jag skulle nog kunna tänka mig att hjälpa till med detta proj!
![]() Hengelo, ta gärna kontakt med mig ifall du fortfarande håller på med rutten. ![]()
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Har inte sett något inlägg av han på länge men testa att mejla han så ser han ju att du har intresse av hans rutt.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Jag skulle också tycka det var skojigt att hjälpa till lite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Hej allihop. Tyvärr är rutten nedlagd tills vidare på obestämd tid. Har flyttat ifrån Göteborg (till Skåne), skaffat hus och jobb osv... Banan är inte så intressant längre då jag inte kan dokumentera den på plats längre, dessutom var nog noggrannheten/ambitionsnivån för hög. Är mer intresserad av järnvägar i södra Sverige nu förståss. Förväntar mig inte på något sätt att någon ska "ta över banan", men jag lämnar gärna ut arbetsmaterial om någon är intresserad.
/Hengelo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Många bilder från Arlanda | Dson | Off-topic | 2 | 2004-07-20 20:05 |
Bildsvep al'a Dson! (Varning, många bilder) | Dson | Lokaltrafik | 0 | 2003-12-22 15:37 |
Polenresan, många bilder på ca 60kb st + 1 126kb | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-11-16 19:20 |
Ännu mera TGV... (många bilder) | Dm3 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-22 22:55 |