![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vill bara berätta att rutten har gått i ide, tyvärr.
Jag fastnade lite, allt eftersom alla nya idéer kom. Hade t.ex. färjelinjen och busslinjerna varit med i planerna från början, så hade dom varit lättare att bygga. Nu vet jag inte hur jag ska göra???? Om jag fortsätter på den eller börjar om från början, vet jag inte nu? Men en svensk smalspårsrutt vill jag gärna ha till MSTS! Är ni besvikna, så är det inget emot vad jag är. Känns som jag aldrig slutför nått (har ju startat åtskilliga rutt-projekt!)... Lessen för detta!
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
.....Smalspårig bana(HEJ)?
Jag tycker då att det är konstigt att det blir BÅTAR och BUSSAR på slutet av tråden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag kan svara för Pierre...Han har lagt in som han skrev färjelinjer och busslinjer i sin rutt och vad jag vet så fanns även detta på samlspårens tid... Så därför är det inget konstigt i det... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Skulle va skoj om någon hjorde rutten som pendeltåget går på i sthlm.
(Bålsta, Nynäshamn, Södertälje, Märsta) Då menar jag ett seriöst jobb! Asså då ska det hända saker hela tiden.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Vad har det med den här tråden och rutten att göra? O.o
Kollade du vilken knapp du tryckte på när du skrev inlägget? /Jonatan
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
NU kan jag svara dig Jonathan!
![]() Jag var en Newbee (osäker på stavning) då. Så när jag kollade på ett ämne och skulle gå till sida 2 så tryckte jag på "Nästa Ämne". Hade forumet på Eng. då och jag är inte så bra på det ![]() Hoppas ni har förståelse! ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jadå. Vi förlåter, bara vi får en bärs först. Heh heh heh.
![]() /Jonatan