![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Är det någon form av validering som ska göras av en ny medlem tro?
Resend vaildation email har inte jag i min sida. Testa o begär ett nytt validation email, medlemskapet kanske ska aktiveras, trots att man faktiskt är inloggad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Låter rimligt. Precis så är det på detta forum också.
1) Inte medlem 2) Väntande medlem - medlemsskap måste aktiveras 3) Fullvärdig medlem |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Tack för hjälpen! Jag har aktiverat medlemskapet genom E-maillänken och har laddat hem Scalrail. Jag provkörde rutten. Den är bra rutt för många nybörjare att bygga med olika objekt.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2005-11-30 klockan 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Någon som börjat bygga på GDSJ? Kanske t.o.m. kan visa några screenshots?
Själv har jag just börjat, men det är för tidigt med bilder än...
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hmm, jag har börjat lite smått, men inte jobbat med den på ett tag då jag har haft mycket annat för mig, men jag har testat runt en del.
Här följer 2st screens av vad jag lyckats åstadkomma. Inte alls klart på långa vägar men det ser väl hyfsat ut (?)
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Vad häftigt med transfers som grusväg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jättekul att se vad andra hittar på med rutten!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Hej
Transfer som väg, är inte så fel, tänk bara på att göra tilsen i bioas, till 0.0, i stället för de defulta värdet på 1.0, annars kan de flimmra, rätt skapligt. Detta fixar även "problemet" med hoppande mark ![]() Tänk oxå på att transfers inte bör ligga omlott, de kan lätt bli fula flimmer då. Bara ett tips............... ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2005-12-15 klockan 09:31. |
![]() |
![]() |