![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Nu lyckas den fungera med 20 Tiles men jag ska nog bygga spår o.s.v men hur kan man göra golvet/gräs att blev grön men just nu se jag bara vit golvet/gräs och blå himmel..men jag kolla genom MSTS akut den finns inga infoamtion hur man göra gräs och sånt.. =/
Hur ska jag göra nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Om du har följt instruktionerna till punkt å pricka på Msts akuten [Skapa mark] så ska det bli gräs när du sen startar den.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Som Basse säger, så ska du ha grönt på marken om du gjort rätt. Det blir dock inte 3d-gräs! För andra marktexturer, gräs, buskar och träd, kolla länkarna i denna tråd: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=10355
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Du har möjligtvis kanske glömt att sätta start-punkten... Då hamnar du bara ute i ingenstans och där är det vitt... väldigt vitt...
![]() har du glömt det, gå in i RGE igen, ladda rutten, ladda Quad-tree, zooma in och högerklicka vid den tilen som du vil ha som start-tile. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har gjorde precis som Mstsakut men det blev vitt på min.. =/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Har du satt start-tilen då? Ja / nej?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Vet inte... jag tror jag inte har klicka på JA-tiles men Var finns den då?
|
![]() |
![]() |