![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
tydligen går bygget vidare fast jag tänkte stanna det vid
2 mil få bort fel osv. Men nu har en av dom som är beta testare börjat bygga. Ja jag vet inte riktigt vad bild ett ska vara. Något slags industriområde?!. Jag tänker inte försöka dra kontakleding där. Suck , vissa kan röra till det med spår. Bild 1. Industri något börja på ... Bild 2. Från min grafikkrävande skog.(tydligen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
jag fick ett mail med följande bilder.
Jaha nu ska jag tydligen bygga en stad + målning av marken runt detta. Kul.Jag var ju nästan klar med betan. Men men det ser ju bra ut. Men först ska jag få kartan linjen skickad till mig från herr Kölsche i Wiesbaden Tyskland. Så det tar nog lite tid. Men jag ska inte försöka mig på kontakledingen den får en tredje ta.hehe. Bild .1 Bangård Storstad 2 Bild .2 Bangård Storstad 2;2 Bild .3 Station TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Kommer som zip om någon vill ta en närmare titt.
TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag fattar inte hur du lyckas! Det är en otrligt grymm bana ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack
Hälsningar TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
banan just nu men jag hittade en blid
på datorn och ja den talar för sig själv. Och inte stod dom STILL heller. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Smart ide
![]() Kul ifall ett gäng RC lok skulle passera ute på gatan ![]() Fina bilder i övrigt