![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vad trevligt.
Kul att bilderna kommer till användning. Att inte storleken stämmer helt, spelar för min del inte så stor roll. Dom har säkert fler husvarianter. Som säkert både är större och mindre, än vad dom som är med på bilderna. Ser också gärna fler varianter, så många det går. Finns en Ungersk variant av Rs. Den är lite mer rödbrun och inte så där mörk rostbrun som Kbps:n är, som jag helst skulle vilja se den i. Sök på någon av dessa varianter. MAV Rs Guriga 32246:15051:1 Översta bilden är på den Ungerska Rs-vagnen. Den undre ska föreställa en Rgs. Fanns någon variant till av dessa R-vagnar. Kanske punkterna sitter bättre på dessa, om det finns några. Har inte provat dessa vagnar, då jag har tyckt att färgen inte riktigt har varit den rätta för mig. Tog mig en titt på texturen och det är nog inga större problem att få vagnen mer åt den mörkrostiga typen EDIT: Byt bilder mot lite större.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2005-10-03 klockan 15:15. |
![]() |
![]() |