![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
Nej då, däremot är de allra flesta antingen omgjorda helt från början och betydligt bättre än innan. Eller så har jag fått tag i nya ritningar, detaljfoton mm mm så att det vart nästan omöjligt bygga vidare med gott samvete eller ens foga ihop nytt med gammalt. Blir väl lätt så när det hela tiden trillar in pusselbitar men bara enstaka i taget Sen har det varit alla problem, mest med trasiga skärmar o lite utbrända darorkomponenter o sånt. Tog ju nästan ett halvår innan jag ens kunnat fixa ny dator! Rapiden är ganska prioriterad, liksom Rc.. mycket för att jag har många bra bilder och bra ritningar.. Tyvärr var det i samma veva som jag återupptog Ra som datorn pajjade.. ![]()
![]() |