![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
|
![]()
Då många från utlandet vill regga sig och har problem med svenskan har jag satt det vanliga språket till engelska.
ALLA kan dock få svenska genom att ändra detta i kontrollpanelen i sin profil. http://217.197.57.186/forum/usercp.php? Last edited by Joel; 10-26-2005 at 11:04 AM. Reason: Bokstäverna å, ä och ö saknades i texten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
|
![]()
För den eller de som inte hittar så kan jag förtydliga att du går in på länken Fredrik har i sitt inlägg. Därefter klickar du på "Edit options" och längst ner finns en ruta som du kan ändra till "Svenska" bland flera språk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
|
![]()
Hej!
Finns det någon möjlighet att ni kan ändra till 24-timmarsklocka som default istället för AM/PM som blev nu? mvh .... Mats
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
|
![]()
Var ar det AM/PM-klocka Mats?
Jag tror att aven detta kan du sjalv paverka i kontrollpanelen. For mig ar det 24-timmars klocka i forumet |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Mars 2005
|
![]()
Hej Fredrik!
Lite otydligt skrivet av mig. Det jag menar tiden för inlägg visas som AM/PM i forumet om man inte loggar in. Det är en liten sak men det känns som om man får en bättre överblick med 24-timmarstid. Om jag loggar in så har jag också 24-klocka. Som sagt, en liten detalj bara. ![]() mvh .... Mats
![]() Last edited by MatsH; 11-30-2009 at 02:08 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
AM/PM är tydligen default för engelska, precis som 24timmars är default för Svenska.
Jag gissar att så är även fallet när man inte är inloggad, fast då är numera engelska default och därmed även AM/PM.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
OT: Har forumet varit nere en längre tid nu i augusti??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Nja får väl svaret bli.
Förut gick det inte komma in på www.e-buzz.net/forum, bara på http://217.197.57.186/forum Det står i någon tråd om varför. Kommer inte ihåg sånt den här tiden på dygnet ![]()
![]() |
#9 |
Admin & STW-member
|
![]()
På www.e-buzz.net/forum ligger bara en re-direct hit. När den servern stannar överförs man inte hit.
Vill man alltid kunna nå forumet är det http://217.197.57.186/forum som skall användas. Det är denna URL vi haft sedan drygt två månader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Vad bra att man kan komma in på startsidan nu!