![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vilken Iron maiden låt är bäst?! | |||
6,The number of the beast |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 5.26% |
Iron maiden (låt!) |
0 | 0% |
Fear of the dark |
1 | 5.26% |
Phantom of the opera |
5 | 26.32% |
Ghost of the navigators |
0 | 0% |
Brave new world |
0 | 0% |
Prowler |
0 | 0% |
Run to the hills |
5 | 26.32% |
Killers |
0 | 0% |
The ripper |
0 | 0% |
Annan |
2 | 10.53% |
Ingen |
5 | 26.32% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 19. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
låtar tycker många är bra
I omröstningen får ni rösta flera gånger. Finns inte er favoritlåt med så välj annat och posta sedan ett svar där ni skriver den
![]() |
#2 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Av dom som du lagt med i omröstningen så måste jag nog säga Phantom of the Opera. Annars så är det nog Powerslave, eller kanske Rime of the Ancient Mariner. Eller också the Trooper eller Where Eagles Dare. Jag är rädd för att listan kan göras precis hur lång som helst, men det är väl så det blir när man lyssnat på Maiden i tjugo år. Bortsett ifrån skivorna med Blaze Bailey på sång (X-factor och Virtual XI) så är allt precis lika bra, om inte bäst! Up the Irons .... Mats
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Måste säga att nästan alla av Maidens låtar är bra!
Men låten (och plattan) No prayers for the dying(S.Harris) är riktigt bra! ![]() Det går göra listan väldigt lång med det är denna platta och låtar som jag lyssnar på just nu, blandat med System of a down och Soilwork ![]()
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse Senast redigerad av Basse den 2005-07-15 klockan 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Som vanligt när det gäller Iron så är det svårt att plocka ut enskilda låtar som är bra/bättre/bäst... Dom har ju verkat under en lång era och under ett par tidsepoker så ta fram den bästa låten är nästintill omöjligt...Men eftersom jag lyssnat på dom under hela deras livslängd så deras första skivor är väl ochså deras bästa... Om inte annat märktes det vid denna konsert som de gjorde i Göteborg, det är ju bara låtar från deras först 4 plattor... Där kan man väl säga att det bästa som Iron gjort finns med... Så mitt svar till omröstningen är: Låtarna på de 4 första plattorna ![]() MVH Kenneth
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Som många redan sagt, svårt att välja en, men jag valde Phantom of the opera!
|
![]() |
![]() |