![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Det skulle iofs inte blir som SVTTL var förut med bolag som kör och tjänar pengar själva. Men att låta alla förare vara egna delar är intressant. Om vi bara är några som vill köra MSTS på det här sättet går det ju att börja direkt. Jag sätter mig helst inte in i att göra aktiviteter men hemsidan och tekniken för att hålla reda på hur, vad, vem och när det körs gör jag gärna. Det bästa vore väl om alla får en timlön för körning och sen lägger man på lite pengar för tidig ankomst och tid över och drar bort för sen ankomst och hastighetsöverträdelser. Även svårighetsnivån på aktiviteten måste vara med, så att man får mer pengar för att precis klara en svår aktivitet än att köra in mycket tid på en lätt. För att få se intresset för detta: PM:a eller maila mig eller skriv i den här tråden så kan SVTTL bli verklighet igen. |
|
![]() |
![]() |