![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Pson.
Det står något om Xtracks 3.12 på hemsidan, kolla själv på http://www.z-line.hu/kepek.php Använde RouteRiter för att kolla rutten. Check Rute t.ex. går bra att kolla med. Hoppas att du får igång rutten. Mvh.bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Du måste ha Xtracks installerat, jag fick samma fel och tankade det tack vare tips från en annan person! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Kanonfin rutt och vill tacka för tipset...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Gjorde en liten aktivitet innan idag och tänkte släppa den. Kräver enbart att man har Litt Y1 installerat.
/Erik Götborg Senast redigerad av Erik Götborg den 2007-11-09 klockan 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Ville mest kolla om hur ni tyckte aktiviteten funkade.
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Tjaoo jag vill bara visa några bilder som jag spela på Z-line..
Jag köra med X2000 =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Han tillåter tyvärr INTE att man bygger vidare på hans rutt. Flertalet före mig har frågat, men han vill inte ha massa dialekter på hans rutt och det får man ju respektera. Håller med om att en försvenskning av denna hade varit en höjdare, men som det ser ut, så är det tji... För min del lär den nu inte bli så långlivad i min burk, då jag helst kör svenskt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() De va ju synd... ![]() Jag som börjat trimma rutten, för att få upp framesen. Har kommit en bra bit på vägen redan, det är ett riktigt slavarbete och är tidsödande. Har hittills manuellt justerat 464 ace-filer och 318 shapefiler. Framesen är nu betydligt bättre, mycket mindre laddhack. Återstår dock mycket jobb. Så nu lägger jag ner detta projekt ![]() Förmodligen får man inte heller släppa nån "frames-patch" "shit happens"
![]() |
#24 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Aj då, ja det va synd...
Men, han borde vara mycket mer välvilligt inställd till frames-fix tycker jag, kanske kan vara ide att du Håkan dubbelkollar med honom... Som bonus för att du ordnar en bättre frames-rate i hans rutt, så kanske du kan få tillstånd till en försvenskning... vem vet... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Junior Member
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Har set litt på rutene KJEMPE FLOTTE noe av det beste jeg har set.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Efter allt beröm som den här rutten har fått, så har jag bestämt mig för att själv tanka hem den. Jag har dock fått information om att inga tåg medföljer, så jag undrar om någon vet vart man hittar tågen som används i screenshotsen på hemsidan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
För ungerska tåg, testa länkarna på denna sida: http://www.z-line.hu/linkek.php
Letöltések verkar betyda downloads!
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Mycket trevlig och bra rutt måste jag säga, märkligt att jag inte brytt mig om den förrens nu. Körde förresten första turen alldeles nyss med ett MÁV 6342 dieseltåg, och då såg det ut såhär...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Hej!
![]() Jag har en liten fråga: Vad är STH på banan?? ...
![]() |
#30 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Allt från 80 till 120 finns med |
|
![]() |
![]() |