![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
Ort: , , .
Inlägg: 92
|
![]()
Tackar så mycket, nu blev det enklare att skapa i min rutt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 809
|
![]()
En liknande sak som retar mig är den "knyck" man alltid får om man går över ifrån dubbel- till enkelspår i en kurva. Väldigt svårt att undvika om man inte gör en rak bit först.
__________________
/MVH Patrik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Hässleholm
Inlägg: 1 518
|
![]() Citat:
__________________
/Erik Götborg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 809
|
![]() Citat:
Jag menar när man av någon anledning behöver gå över till 2x enkelspår ifrån dubbelspår inför en bro, tunnel, osv. Alltså överallt där bredden mellan vanliga dubbelspåret inte passar.
__________________
/MVH Patrik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Hässleholm
Inlägg: 1 518
|
![]()
Jag kom just på vad DU menade egentligen och håller med dig att där finns ett knyck.
__________________
/Erik Götborg |
![]() |
![]() |