![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanske detta kan vara något framöver. Beror om tillstånd gives från gvjh angående ommålningen.
Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Kanonfina reskins Bengan!
![]() Blev så till mig att jag postar en bild på denna test av ett ProtoLARS-spår med större kran till de vagnarna. Det är bara första spåret som ingår (annars blir det problem med triggern inom industrin), de andra kan man lägga hur man vill. Tanken är att kajen skall täcka hela tåget och triggern är lagd så man även kan ha en stoppbock direkt i slutet. Den lilla gula lysande punkten på sidan av kajen är en av märkena för vart man skall stanna så PL lastar. Tack Bengan för vagnarna!
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kan meddela att jag nu fått gvjh's tillåtelse att släppa reskins av vagnarna
![]() Men det tar nog ett tag för industrin blev lagd på hyllan i väntan på tillåtelse och nu har man ju börjat på lite annat med.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vagnen och industri är släppt nu och finns att ladda ner här:
http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=9062