![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej. Jag funderar på att skaffa Svenska tåg 2005. På Nordic Softsales hemsida står det att man behöver, förutom TRS 2004, även Service Pack 2 och 4.
Det gäller även Svenska tåg 2004, men det funkar normalt (tror jag) för mig, och jag kan inte komma på att jag har installerat något Service Pack. Måste man ladda hem Service Pack, eller fungerar(?) det också utan det??? Senast redigerad av Isak3 den 2005-03-27 klockan 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Man kan beställa Service Pack 4 från Auran och få den på CD hem. Detta kostar dock några kronor.
Bästa sättet om man inte har bredband är att be någon kompis som har bredband tanka hem Service Pack och bränna på en CD och sedan bjuda din kompis på en pizza eller något ![]() Tänk dock på att om du får en Service Pack på en CD måste du kopiera den till hårddisken innan du uppdaterar ditt Trainz. Man kan inte köra den direkt från CDn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Tackar tackar. Efter att ha använt Svenska tåg 2004 tvekar jag inte att slå till på 2005.
|
![]() |
![]() |