![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Hej!
Jag har problem med en consist som jag hoppas att någon kan hjälpa mig att lösa. När jag kör "Route Control" får jag meddelande på rapporten att jag saknar consisten: SD40-2, 2 gon, 1 cab.con. Den behövs till aktiviteter i både Usa2 och Whitefish4_hawk. Problemet är att jag har laddat ner consisten med tillhörande fordon från MSTS hemsida. Jag har installerat/avinstallerat flera gånger. Även uppdateringen är installerad. M.V.H. Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Prova att installera loket ingen. Då borde con-filen också installeras igen!
![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Hej!
Jag provade att köra installationsfilen igen med samma negativa resultat. Men skam den som ger sig. Jag testade att installera "paketet" manuellt. Nu fungerar aktiviteterna och tågsättet går att köra i "utforska rutten". Fortfarande visar Route Control att con-filen saknas. Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bra att du fick till det!
Ja, om aktiviteterna funkar nu, så måste du ju ha con-filen. Har du kollat i consists-mappen? Verkar vara en bugg i Route Control, om den fortfarande visar att filen saknas.... ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Försvunna consist i Activity Editor | pedeo | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-06-21 19:18 |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Hjälp consist editorn funkar ej längre!!! =( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-06 15:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |