![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Där kan jag bara hålla med!
Har två klasskompisar, som är från Indien och Sri Lanka just. Tänker mycket på hur det gått för deras hemländer. Även mina tankar går till alla de drabbade. Känns riktigtriktigt sorgligt, det som har inträffat. Sen måste jag också få tacka gud för att mina släktingar aldrig kom iväg, som de hade tänkt! Mvh. Daniel Odlander, UBOPGE. ![]() Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 13:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Tim Lokförare | Dson | Off-topic | 15 | 2003-03-15 16:17 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |