![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ja snälla gör det, vi vill inte ha en massa spam.
Misstänkte nästan att det kan vara Leonard M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]() Citat:
Lite konstigt val av nick ifall personen ifråga heter Lars IRL Men iaf... Jag har inte hittat info om Svenska tåg 2005 liknande sidan om Svenska tåg 2004 på STW... Skulle vilja veta lite mer om vad som kommer att ingå osv... ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Jag bokar gärna ett ex jag med av STW 2005-skivan.
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
För ett år sedan var vi några galna idealister som övertalade NordicSoftsales att försöka sälja en CD med våra grejer. Vi hade ingen aning om den överhuvudtaget skulle gå att sälja och med risk för att jag skulle behöva köpa alla själv så vågade jag inte beställa mer än 25 ex.
Vid 12 tiden ringde Jonnny (VD på NS) -Hej Kenny, sålt nåt av CD? -Ska räkna ... en -Ja det är ju några timmar kvar. -EN kvar menar jag. -Det var som ... Någon timme senare hade han tillverkat 25 till och åkt till Djurgården med dom. Under tiden hade vi tagit namn och adress på kunder så jag satt på NS kontor på måndagen några timmar och skickade dom. I år är vi lite modigare så den första upplagan kommer att bli större ![]() Vi på STW tackar alla kunder och hoppas på att orka med något till 2006 oxå. Sedan har jag en julhälsning att framföra från Auran. Henk Plaggemars som några träffade förra sommaren planerar några liknande träffar till sommaren 2005 men det är inte säkert att det blir något i Sverige denna gång men dom är glatt överraskade av att Trainz sålts så bra i Sverige. Jag ser fram emot att träffa de av er som har vägarna förbi Sollentunamädssan den 11:e Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej jag har pratat med patrik på nordicsoftsales och han sa att dom ska göra omslaget på svenska tåg 2005.
Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Member
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
En sak jag undrar över.
Går det inte att få t.ex SJ/ABB att sponsra en CD? Det är ju ändå fin reklam dom får. Om dom bidrog med ritningar så borde det vara betydligt enklare att göra lok m.m. Har för mig att TGV gjorde något sådant för MSTS. marcus mjm |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Kan man boka ett ex eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bokning?
Att några av er vill att vi ska lägga undan ett exemplar av första utgåvan om ni kommer sent till (H)Julmarknaden och det denna gång skulle vara så att vi har för få exeplar med oss är en sak. Annars är det så att den kommer att produceras i takt med att beställningar kommer in så ingen blir utan. Vi vet inte säkert att den kommer att vara färdig till (H)Julmarknaden men vi hoppas. För säkerhets skull skriver jag detta en gång till: Vi hoppas /lovar inte/ att ha CD 2005 klar till HJulmarknad Innehållet är inte 100% spikat Priset är inte bestämmt och leopold [} ![]() Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]() Citat:
Göran. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej jag vill beställa svenska tåg 2005.
Om det går. Hälsningar Leopold.[img][/img] |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
beställa svenska tåg 2005? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-01-25 17:33 |
Ang. Svenska Tåg 2005 | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-12-20 18:40 |
Svenska tåg 2005 | Bengt74 | Trainz - Allmänt om Trainz | 18 | 2004-12-20 16:35 |
Svenska tåg 2005 | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-12-12 00:54 |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |