![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
NYTT!! Eftersom borgmästaren i Berlin inte ville ge mig uppdraget så tog jag med mig mina spårvagnar och kör nu entreprenad på linje 5 i Köln istället.
Bolagets namn är KVB (Köln Verhkersbetreibe (kan vara felstavat?)) och här kommer den första bilden från linje 5 en kväll när jag var ute och provkörde. Linje 27 och dess vagnar hittar ni på www.tramsimulator.net. (man måste registrera sig för fri nedladdning!). ![]() ![]() ![]() Linje 5 går dels i gata, dels på egen banvall och dels i tunnel, en urhäftig rutt[ ![]() Enkelbiljetten kostar €1.20 och gäller endast på linje 5, men det finns även biljetter för byte till och från andra linjer! Dock är omstigning till övriga linjer i Köln inte tillåten. Köper man däremot CITYPLUS-biljett för €2.80 så gäller den för omstigning. Vad barnvagnar, hundar och papegojburar med djur kostar vet jag inte[8D] än. Mer info i denna tråd kommer! Byggare Bob VD för VKB |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
På gång med nytt forum | Fredrik | Off-topic | 22 | 2005-03-26 12:04 |
Se upp för nytt säkerhetshål i InternetExplorer! | Fredrik | Off-topic | 46 | 2004-07-05 00:53 |
Nytt forum på train-sim.com | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-05-12 23:33 |
Nytt Spårvägsbolag | Srj28 | Virtuella Tågbolag | 7 | 2002-08-13 10:02 |
Nytt tågbolag: Snabbtågen AB | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-06-27 16:11 |