![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
För ca 18 år sedan föddes lilla jag, och satt redan från början med min morfar (som för övrigt var gammal ångloksförare) och tittade ut över tågen som passerade Hässleholm.
Sedan har det bara fortsatt. Som femåring körde jag Rc-lok mm. Som två-åring ritade jag detaljerade bilder över hela tågsett mm. Man kan säga att det är pga min morfar som jag gillar tåg. MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Å, Ä & Ö. Konstiga tecken ibland. Varför? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-12-18 11:06 |
Varför funkar den inte | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-29 21:26 |
Varför gillar ni gammalt skrot ? | Jonte | Lokaltrafik | 24 | 2003-06-07 21:57 |
rutt från train-sim.com, funkar inte, varför? | fregge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-12 11:41 |
Varför blir det så?[Failed to load track database] | Mson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2002-07-07 23:00 |