![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 |
STW-member
|
![]()
ja vad ska man säga, sp2 är mycket trevligt även om det är nåra saker jag irriterar mig på (tex att kameran i surveyor glider runt som bara den även efter man släppt pilknappen).
Det trevliga med sp2 var ändå tunnlarna där jag satte lite tåg på att produceras så de åker runt på SJ dubbelspåret på sommarbana1. Reginorna satte jag att åka in på sidotågspåret (spår 4 på bilden) i Storvreta och stanna i 30s och sedan åka vidare ![]() Ett TGOJ Ma dundrar förbi med ett godståg medans reginan står vid platformen: ![]() Tomas ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Beta testning efterfrågas | KMW | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2005-03-02 22:53 |
SP4 public beta released | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-10-01 23:17 |
X2000 Photorealistic Beta Online! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-02-14 00:43 |
Direct X9 (beta release) | avslutat_konto | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-04 18:30 |
Linx activity för KMJ-route-v.2 (Beta) | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-10-22 16:33 |