![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag skrev såklart fel. Det jag skulle skriva var: Packar jag upp water med Winzip eller Winrar, så finns alla mappar och filerna där.
Men ACTIVITIES, PATHS, SERVICES och TRAFFIC mapparna, ska vara tomma, då jag inte gjorde några paths eller aktiviteter. Nu har jag dock gjort några paths till rutten och lagt upp hos www.banbyggarna.com för er som inte kan göra dom själva (eller inte kommer i AE!). ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Varför funkar den inte | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-29 21:26 |
Varför funkar inte Paint shed? | sjonas | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-31 17:56 |
rutt från train-sim.com, funkar inte, varför? | fregge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-12 11:41 |
HJÄLP får inte igång min rutt :o( | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-01-06 16:56 |
Det går inte att logga in enligt anvisningarna | smajlet | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-01-06 16:05 |