![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jo jag har laddat JBJ från e-buzz Download. I den readme-filen sägs det att tågen X2000, Litt Da Wood (109) och T44 Freight Train behövs. Det var då eländet började med Da Wood! Men jag har fått alla filer via Svenska 3D Tåg, så det är ju inget skumt (eller hur)! ...men jag kan köra JBJ med lok och vagnar i trä, så eg undrar jag vad som saknas! Men det hade varit trevligt att bli av med felmeddelandet!
Chr |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Behöver bilder och ritningar, Litt TC, Litt TB | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-01-03 23:33 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |