![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
jag måste faktist ta upp det där om trakasserierna mot orbiter fan.
USCHH! jag tycker det är uruselt av er, förlåt bara de som har trakasserat orbiter fan, att hålla på så här mot orbiter fan. det är faktist bara ett spel(en väldigt rolig tåg-simulator) ni pratar om och jag tycker det är så patetiskt av er att kalla honom för lögnare och allt ni har kallat honom för bara för att han inte visar eller inte kan visa bilder på tågen som han har byggt. och en sak till ni kan inte kalla honom för lögnare därför ni vet inte om han ljuger eller pratar sanning. |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Regina? | Eric_86w | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 89 | 2006-07-03 19:39 |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 02:32 |
skum färg på regina | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-16 15:10 |
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-16 12:17 |
Regina? | Angelsmind | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-09-30 15:47 |