![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
OK emges,
jag ger mig! Jag trodde att en öppnare debatt kunde utveckla ett "annat" tänkande hos oss forummedlemmar, men tydligen är det svårt? Om man talar öppet om vissa saker så frammanar man de sämsta sidorna hos vissa, det är synd men så fungerar nog världen 2003. Jag lovar att lägga band på min nyfikenhet om Ni lovar att fortsätta utveckal alla fina saker till Trainz. Jag försöker också, så gott jag kan (och har tid). Dags att stänga ned denna tråd?! [|)] LAn |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
VHS eller DVD filmer av verkliga tåglinjer? | Perre | Tågbilder | 2 | 2005-01-11 12:26 |
Brainstorming.... | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 69 | 2005-01-05 20:10 |
Fredrik Z65 | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 19 | 2004-11-29 22:35 |
Fredrik eller nån annan med behörighet. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-01-09 10:50 |
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig | Trigger | Off-topic | 23 | 2002-10-29 16:31 |