![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
har någon en ritning på tvärbanan? skule gärna behöva det till mitt tvärbane project
mvh Rodi ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Hur vill du ha den? Kanske kan ordna någonting...
|
![]() |
![]() |
#3 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
gärna spårplaner, förresten har någon bilder på linde station?
mvh Rodi ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Det bästa jag har är flygfotton från 2000 (endast sträckan Alvik - Gullmarsplan). Jag tror dom har en upplösning på 25cm/pixel eller kanske 20cm/pixel de e bara de att jag tror att jag inte kommer åt de på något annat sätt än genom ett wiever-program å måste ta skärmdumpar. Men jag ska se lite vad jag kan ordna!
|
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Här är ett exempel... va dock tvungen att klippa å klistra en hel del. Sen så är komprimeringen rätt hög för att jag skulle få latta upp bilden så de ser ganska mycke bättre ut orginal. Den röda prickens diameter motsvarar 50m.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ritning som underlag ? (Gmax) | sjonas | Off-topic | 6 | 2006-01-07 11:29 |
Bygga efter ritning i gmax/3D Studio | Fredrik | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-01-18 18:44 |
Ritning stationshus bohusbanan | rotten | 3D-design - Trainz | 1 | 2004-07-15 12:52 |
Ritning till T44 | fregge | Off-topic | 3 | 2004-05-27 17:38 |
Ritning på kommande SL X60 | Rojje | 3D-design - Trainz | 7 | 2003-11-14 18:19 |