![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Okay Janne, vet inte var du fick att jag skulle vara 18 år ifrån men betyder mina åsikter mindre beroende på min ålder ?
"Så vilka röstar ja då ? JA: Egna företagare i tillväxtområden, affärsmän, chefer, invandrare, män. NEJ: Pensionärer, kvinnor, glesbygdsbefolkningen" Det skrev jag Pierre och jag har verkligen kött på benen: 57,7% utav kvinnorna röstade nej, 40,2 Ja 52,5% utav pensionärerna röstade Nej, 45,2 ja 55,6% i Stockholm röstade Ja, 42,0% Nej 53,3% i Malmö röstade Ja, 44,7% Nej 85,9% i Ragunda röstade Nej, 13,2% Ja Vad är fantasier utav det där ? När jag säger att Stockholm och Skåne röstade ja utgick jag ifrån statistik där majoriteten röstade Ja eller Nej, Stockholm, Södra Skåne, Haparanda och Kungsbacka var ja ställena i Sverige, örvriga Sverige var Nej som hade majoritet... ![]() Jonte |
![]() |
|