![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#27 |
Senior Member
|
![]()
Har sett på många flygsimulator sajter att dom kör med den idéen som kom upp med donationer. Där finns en knapp där som står olika donations pengar 5,15,20 dollar kan säkert finnas mer. Detta går sedan via ett företag som heter Paypale eller nått liknande. Dom ska tydligen vara bombsäkra och leverera varenda krona och inget mer eller mindre. Så kan man klicka på donera om man känner för att donera något och det dras då från ditt bankkonto via paypale och över till skaparen av 3d modellen. Låter bra tycker jag. Men jag är endån negativ till paywares men det är nog för jag är en fattig student som inte har råd med ett uteliv nästan
![]() Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ue nytt växlingslok från STW | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 37 | 2004-05-19 17:28 |
Nytt lok från MLM | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 8 | 2004-02-06 08:44 |
Nytt från Svenska Wupper-expressen. | Pursche | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 4 | 2003-09-17 23:12 |
Nytt från TAC | LLJ | 3D-design - Trainz | 0 | 2003-08-20 09:38 |
Nytt ånglok direkt från smedjan | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-10 06:46 |