![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2266 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Spår spring, aja. Vi skyller på värmen .
Snygg bild. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2267 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
2x 2:a gen. s-tog på Holte station i rutten Sjaelland...
![]() |
#2268 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Tidigt tjänstetåg mot Stockholm någonstans på södra stambanan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2269 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Imponerande!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2270 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Fint med morgondimman! Hur fick du fina lysen på strålkastaren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2271 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Fine bilder! Her er et svensk togselskap i Norge som kjører på Randsfjordbanen ved Nakkerud. Green Cargo sitt tog 84864 fra Orstad godsterminal i Stavanger til Alnabru godsterminal i Oslo. Gikk som tog 4864 til Mjøndalen før den snudde og kjørte til Hønefoss via Roa til Alnabru på grunn av arbeider mellom Asker og Drammen.
Senast redigerad av TraindriverS den 2020-07-09 klockan 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2272 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Work in progress...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2273 |
Hedersmedlem
|
![]()
Väldigt fina vyer, av TraindriverS och Rasmus96!
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2020-07-11 klockan 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2274 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Snyggt!
Rasmus, är det det där som är Flixtrain? ![]()
![]() |
#2275 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Vill bara skriva att jag inte glömt bort TS 2020 Något som jag saknar i Trainz är att det inte finns några banor från Alperna.
![]() |
#2276 |
Hedersmedlem
|
![]()
Fin bild!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2277 |
Hedersmedlem
|
![]()
Timmertåg rullar på DVVJ!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2278 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jäkligt snyggt Totte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2279 |
Medlem
|
![]()
Delar med mig av lite bilder från senaste tiden. Bilderna är endast beskurna. Inga filter eller något, med andra ord, mer än att jag använder mig av RW Enhancer. Sen är det inte originalversioner av rutterna, utan alla är uppdaterade. Alla uppdateringar har jag hittat hos våra tyska vänner på Rail-Sim.de, de kräver dock ofta en hel del payware och freeware. Men när man får in allt är det helt otroligt fint. Viel Spaß!
![]() I datorn sitter följande
Ett ICE1 på väg över Riedbahn någonstans mellan Frankfurt och Mannheim. Rutt: Frankfurt High Speed, dock något uppgraderad. TS21_Br442_KoTr1.jpg En Talent2 som RB81 någonstans mellan Koblenz och Bullay. TS21_Br429SWX_Bullay_1.jpg En mult Flirt 3 stannar till i Bullay som RE1 från Koblenz. Första halvan går till Mannheim, den bakre till Luxemburg. TS21_Br442_KoTr3.jpg En "Quitschie", en Br 425 (Denna modell är TSG's) som RB81 stannar till vid en av Moseldalens alla småbyar på väg mot Koblenz. De senaste tre bilderna är från samma rutt; "Durch Moseltal Reloaded", en uppdaterad version av rutten Koblenz - Trier alltså. Sista bilden, Metrans 386 031 stannar till i Brohl med ett containertåg på väg mot Köln. Rutt: Köln - Koblenz v2. Också en liten bonusbild på hur jag styr mina motorvagnar: En kombinerad broms/pådrag-spak med tillhörande knappsats för det tyska säkerhetssystemet PZB. Inköpt från StillerTec i Österrike för drygt 400 euro.
![]() |
#2280 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Oj du har gått hela vägen Dson. Häftigt
|
![]() |
![]() |