![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2015
|
![]()
Har gjort upprepade försök att köpa packet de senaste två dagarna, men fått samma meddelande hela tiden. Precis som andra skrivit tidigare så funkar min mailadress, så det är inte problemet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2019
|
![]()
Nerladdningen verkar tyvärr inte fungera längre. Oavsett vilken version jag laddar ner så får jag bara ett fel om att filen är korrupt när jag försöker packa upp den. Tråkigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2012
|
![]()
Dear Train Simers,
Unfortunately I only speak German (from Switzerland) or English. I am interested in the Narvik-Kiruna-Luleå route. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=37792 This RC locomotive is suggested in this forum entry in the assets list. But it seems that it is no longer active? I would like to order this RC locomotive package, but I want to be sure that the download will work. Can someone help me? Thank you very much! Very friendly greetings from Switzerland yellow |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2021-03-01 klockan 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2012
|
![]()
Thank you very much!!
Kind regards Yellow |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det verkar finnas ett intresse även utanför Sverige nu när Malmbanan har släppts att köpa Rc-loket, framförallt i Tyskland har intresset ökat efter vad jag har sett på det tyska forumet Rail-Sim.de. Finns det någon möjlighet att lägga ut loket till försäljning även utanför forumet på något sätt?
Hur ser möjligheterna ut för att uppdatera modellen om någon skulle vilja ta tag i det? ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Modellen är från 2009 och alla kostnader är betalda. Intresset från ansvarig att underlätta betalning har aldrig funnits vilket synts av alla som år efter år har problem. Ansvarig har inte heller översatt något och gjort det enkelt för John Doe att köpa det då John Doe inte kan svenska. Släpp modellen så vem som helst kan ladda ner den och var glada och stolta över att folk vill använda den så här många år efter att den släpptes. Jag köpte modellen när den kom men har inga problem med att den skulle vara gratis nu. Samt, 45 Mb var stooooort år 2009 men idag behöver inte modellen bestå av 4 st separata filer. En (1) fil räcker. Flytta filen till en snabbare server, så att 45 Mb går snabbare att ladda ner än det gör idag. Någons OneDrive eller DropBox duger bra.
![]() Mvh, Roger Senast redigerad av Rogge den 2021-03-04 klockan 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Packar du upp med gratisprogrammet 7-Zip så blir det fel och rapport om att något är korrupt medans WinZip packar upp filerna utan problem. WinRAR som skapat filerna bör fungera men jag har inte testat. Det är totalt fyra filer som skall laddas ner för TS och alla fyra måste ligga i samma mapp för att det skall fungera att packa upp dom. Det är viktigt att veta.
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Community Ware; Rc-loket kommer nu att övergå till Donation Ware, dvs. att den som vill stödja kan göra så med valfri summa, men utan tvång.
Det innebär också att vi kan lägga upp paketet på Banbyggarna inkl. ommålningar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Kul att höra! Låter kanon tycker jag. Då blir det betydligt lättare att släppa ommålningar på loket hoppas jag, särskilt för Trainz.
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Vem får pengarna som doneras?
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Banbyggarna! För att täcka avgifter m.m.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Bara så det blir rätt då... Banbyggarna har inte varit involverade i vare sig finansiering eller framtagande av CW.
Mottagare är Fredrik, den som finansierat CW-projektet samt även i mer än 20 år sett till att vi haft en plats för vårt forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2020
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2020
|
![]()
Någon uppdateringar på vad som händer med paketet?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |