|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2626 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2009
Location: Danmark
Posts: 1,171
|
Hej på er alla!
![]() Så hände det.. klockan 01:37 den 5 Juli 2020 la vi sista spårbiten som knytade ihop rutten från Trelleborg till Narvik, passende är det såklart en én meters spårbit, och denna spårbiten finns nära Vännäs. Se första bilden! På den andra bilden ser ni Boden Södra som växer till sig ![]() Med bästa hälsningar från oss alla på Team Stockholmsrutten Scandinava, och med önska om en fin helg! |
|
|
|
|
|
#2627 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
|
Mycket bra jobbat, lite historiskt i simulator världen.
|
|
|
|
|
|
#2628 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Sundsvall, Sweden.
Posts: 6,922
|
Grymt bra jobbat!
__________________
Mvh Pirpen |
|
|
|
|
|
#2629 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2009
Location: Danmark
Posts: 1,171
|
Stockholmsrutten Scandinavia Norska sidan
|
|
|
|
|
|
#2630 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2009
Location: Danmark
Posts: 1,171
|
Stockholmsrutten Scandinavia Sverige
|
|
|
|
|
|
#2631 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2009
Location: Danmark
Posts: 1,171
|
På väg mot Kiruna...
|
|
|
|
|
|
#2632 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2001
Location: Haninge och Västervik, Sweden.
Posts: 478
|
Hej på Er!
Ny funktion i Openrails från revision 49, 64-bit… Script för analoga stationsklockor, som visar simulatorns tid!! ![]() Så kan vi tillverka egna analoga klockor, det vi har väntat på länge!! Må Väl, hälsningar från hela Teamet!!
__________________
Må Väl! //Wase ![]() Bygger 3D till MSTS & Railworks Bygger Tjustbanan - normalspår 2016 - MSTS/OR Bygger SÖJ - smalspår år 1956 - MSTS/OR Bygger Wasefors - fiktiv rutt - MSTS/OR Banbyggarna Last edited by wase; 07-23-2020 at 07:16 PM. |
|
|
|
|
|
#2633 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
|
Rolig nyhet,
|
|
|
|
|
|
#2634 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Feb 2003
Location: ,Ängelholm , Sweden.
Posts: 540
|
Det är ju utmärkt.
Då¨kan man se att man ankommit i tid till stationen hmm. För övrigt lysande bra bilder. |
|
|
|
|
|
#2635 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2001
Location: Haninge och Västervik, Sweden.
Posts: 478
|
Norrländska skogar är ofantligt stora... Här kommer en bild från södra infarten Kilvo på Malmbanan!
Hälsningar från Teamet! . |
|
|
|
|
|
#2636 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Feb 2003
Location: ,Ängelholm , Sweden.
Posts: 540
|
Hej Wase o teamet.
Snygg bild, hmm prima virke kantänkas hmm. |
|
|
|
|
|
#2637 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2009
Location: Danmark
Posts: 1,171
|
Hej på er alla glada
![]() Hoppas ni njuter av värmen! Här kommer lite nytt från verkstan, på Malmbanan blommar det, ganska så ordentligt, det finns nu grönsaker i princip hela vägen från Narvik till Luleå, förutom några stationsområden. I söder växer Puttgarden fram, bygge samt texturarbete. Tempot är lite segare här i värmen. En foto session blev det också i Puttgarden för att få rätt texturer. Förutom det är vi igång med Boden stations plattformar (texturarbete), samt fler stationer på Stambanan genom övre Norrland Ha det bäst! Teamet
|
|
|
|
|
|
#2638 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Feb 2003
Location: ,Ängelholm , Sweden.
Posts: 540
|
Snyfft gjort och fina bilder.
OT Det är synd att det försvinner andra trådar på denna avdelning. Vore bra att den ansvarige ändrar. Ha en fortsatt god sommar till er alla |
|
|
|
|
|
#2639 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2001
Location: Haninge och Västervik, Sweden.
Posts: 478
|
September månad... Första snön faller på Malmbanan...
Ha en fin helg!! Teamet. |
|
|
|
|
|
#2640 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Oj, så du fixade snövallar. Toppensnyggt jobb!
|
|
|
|