Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Sim World > DTG - Train Sim World - Allmänt

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-06-09, 18:32   #10
jorgen3
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2007
Ort: sundsvall
Inlägg: 526
Standard

TSW 2. Jag tycker det är ett stort steg framåt.

Nu kan jag göra egna scenarion i Scenario Planner. Picking locos and destinations before you jump in and take to the rails - Quick drive, your way.

Tågen kan nu slira. Adding realistic adhesion physics
for the first time

Optimised and upgraded visual fidelity also gives Train Sim World 2 dynamic skies and 4K support.

Get clearer information on instructions, gradient and speed profiles as you drive, including new HUD displays

Feel the thrill of high-speed inter-city German rail as you push the throttle and climb speeds in the famous DB ICE 3M out of Köln ICe i simultorn

Verkar som Unreal uppgraderas
We need to bring Train Sim World forward – advance the engine
förberedelse till multiplayer

Sand patch grade hade ett stort problem förut och det var att alla vagnar var olastade (efter tester av mig) Men det ska nu vara löst
Train weights now use a new ‘weighted wagon system’ and loaded trains will require significantly more skill to manage.

With the addition of Adhesion physics and all other optimisations for Train Sim World 2, we’re confident you’ll find much more to do in Sand Patch Grade on PC.

Editor ett tag framåt
Releasing the full editor on PC is a far more complex process than it was on the original train simulator. To begin with it requires a full download of the Unreal 4 Engine itself and then there are number of other unique plug-ins of our own, such as SimuGraph® and others, that are critical to building both locos and routes.

We know from both closed door testing and working with experienced third-party developers that this isn’t an easy editor to use and until we have resolved these issues, we are not going to release anything more widely.

Where is Multiplayer?
We want to bring Multiplayer to Train Sim World, and we now have a design that we think will give a great social experience. It’s been crucial to design based on the experience of the mode, bringing the right roles and communication to our online experience. Multiplayer is not part of Train Sim World 2, but it’s on our future roadmap.

Senast redigerad av jorgen3 den 2020-06-09 klockan 18:41.
jorgen3 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009