![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 843
|
![]()
Hej!
Har du, traindriverS också fått detta meddelande som jag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
Ort: halland Sverige
Inlägg: 319
|
![]()
Jag fick samma på mina ChrisTrains produkter efter uppdateringen var dock bara att installera om dom.
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
Ort: Norway
Inlägg: 364
|
![]()
Hei. Det er et program som skal fikse dette på Trainworx sin nettside.
https://www.mersel.nl/ts-2019-compatibility/ Dette programmet skal fikse lisensen slik at den er kompatibel med 64-bit-versjonen av Train Simulator. Jeg måtte også laste ned dette programmet for at det skulle fungere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 843
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |