![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Fuskat lite med E-loket, tänkte att f*nsk*p... eumm, loket skulle kunna dra saker för egen maskin,men inte där än... Postar i alla fall två bilder på skoj.
![]() Blir inte mycket modellering än eftersom jag skulle tycka det vore trevligt om jag får ett lok som faktiskt rör på sig i simulatorn innan jag hänger på alla saker som ska dit. Men återgår snart till D-loket och belysning på densamma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Min rekomendation så här i årets sista timmar är att du målar två versioner av E-loket, den skrotfärdiga och en nymålad svart, tror att det skulle uppskattas. Gott nytt svart år ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() (Hihi, ante mig att nuvarande målning skulle få synpunkter från dig, ingen som helst aning om varför.. ![]() Gott nytt blanksvart år till dig åsså! Senast redigerad av Mazz den 2019-01-01 klockan 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Ganska snygg modell i Trains, lite kantiga hjul kanske, men snygg färg. ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Absolut, den gode vovven har gjort ett fint jobb med sina ånglok!
![]() Och jag är helt på din linje med lite "snyggare" finish än den jag har nu på min E-burk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2019
|
![]()
Wow, vilket snyggt bygge!
Hoppas arbetet går framåt. Just nu drar jag dina vagnar med en PRR K4 och det hade varit ännu bättre med ditt lok! Kör hårt och god fortsättning på byggandet =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() För stunden står det D-lok i vägen... och D-loken står för stunden stilla då mitt jobb pockar på all uppmärksamhet... Men snart så... ![]() |
|
![]() |
![]() |