Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > Landskapsdesign - DTG - Train Simulator

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-15-2018, 11:08 AM   #901
DeVisesSten
Medlem
 
Join Date: Aug 2015
Location: Stockholm
Posts: 59
Default

Ska prova senare. Tack för hjälpen.
__________________
//Calle
DeVisesSten besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 04-30-2018, 03:25 PM   #902
smajlet
Medlem
 
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
Default

Kan man fylla på vatten och kol till ånglok någonstans på Trollhättanrutten. Iså fall var och hur?
smajlet besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 04-30-2018, 09:11 PM   #903
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Quote:
Originally Posted by smajlet View Post
Kan man fylla på vatten och kol till ånglok någonstans på Trollhättanrutten. Iså fall var och hur?
Hej!
Jag har inte tänkt på dem. Tror att de ska finnas i Åmål och Mellerud att börja med. Ni andra som vet mer än jag, så skriv vilka ställen finns.
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-01-2018, 04:25 PM   #904
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Hej!
Jag la mer spår till Gamlestaden och där blir stopp. Motorvägen E45 är också förlängd.
Mycket arbete återstår.
Hoppas ni andra som sysslar med objekten till rutten bli färdiga nångång.
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-01-2018, 05:20 PM   #905
Vänersborgs_Stinsen
Medlem
 
Join Date: Nov 2016
Location: Vänersborg
Posts: 607
Default

Quote:
Originally Posted by Totte View Post
Hej!
Jag la mer spår till Gamlestaden och där blir stopp. Motorvägen E45 är också förlängd.
Mycket arbete återstår.
Hoppas ni andra som sysslar med objekten till rutten bli färdiga nångång.
Du får inte glömma BJs när du bygger Gamlestaden i gbg
__________________
Stinsen Brinner för Bergslagernas Järnvägar.
Edwin Bohm
Vänersborgs_Stinsen besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-01-2018, 05:58 PM   #906
smajlet
Medlem
 
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
Default

Härligt jobbat Totte.
Saknar bara vändskiva och spår till lokstallet i Mellerud
smajlet besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-01-2018, 06:28 PM   #907
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Quote:
Originally Posted by smajlet View Post
Härligt jobbat Totte.
Saknar bara vändskiva och spår till lokstallet i Mellerud
Tack!
Mazz skulle fixa stallet och vändskivan tror jag.
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-01-2018, 10:58 PM   #908
marmar
Medlem
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 792
Default

Quote:
Originally Posted by Totte View Post
Hej!
Jag la mer spår till Gamlestaden och där blir stopp. Motorvägen E45 är också förlängd.
Mycket arbete återstår.
Hoppas ni andra som sysslar med objekten till rutten bli färdiga nångång.
Härligt att bygget fortsätter!
marmar besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-03-2018, 11:26 AM   #909
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Quote:
Originally Posted by Vänersborgs_Stinsen View Post
Du får inte glömma BJs när du bygger Gamlestaden i gbg
_BJ_
Attached Images
File Type: jpg 20180503111239_1.jpg (144.0 KB, 154 views)

Last edited by Totte; 05-03-2018 at 11:27 AM.
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-23-2018, 12:44 PM   #910
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Så nu är jag framme i Gbg!
Attached Images
File Type: jpg 20180623123051_1.jpg (26.0 KB, 110 views)
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-23-2018, 03:07 PM   #911
smajlet
Medlem
 
Join Date: Sep 2001
Posts: 814
Default

Snyggt jobbat Totte.
smajlet besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-23-2018, 03:56 PM   #912
marmar
Medlem
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 792
Default

Quote:
Originally Posted by Totte View Post
Så nu är jag framme i Gbg!
Härligt!
Här kommer GBG stationen, förhoppningsvis kommer den passa bra i proportion till spåren!
Attached Files
File Type: rar GBG C.rar (690.8 KB, 15 views)
marmar besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-23-2018, 04:24 PM   #913
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Quote:
Originally Posted by marmar View Post
Härligt!
Här kommer GBG stationen, förhoppningsvis kommer den passa bra i proportion till spåren!
Tack marmar! Jag använder helst inte winrar. Kan du inte packa ner med windows egen packare?
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-23-2018, 04:27 PM   #914
marmar
Medlem
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 792
Default

Quote:
Originally Posted by Totte View Post
Tack marmar! Jag använder helst inte winrar. Kan du inte packa ner med windows egen packare?
Absolut, har lagt upp den här istället:
https://files.fm/f/xt5zjkv8
marmar besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-23-2018, 05:13 PM   #915
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Nu är stationen på plats! Tack marmar!
Attached Images
File Type: jpg 20180623170108_1.jpg (167.8 KB, 104 views)
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply

Tags
rw-rutter


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009