![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
Tack Korvtiger!!
Jag har inte råkat ut för svarta speldelar tidigare under alla år jag kört 2010:an........Men det är väl bara o "gilla läget" nu. Men det största problemet just nu är att datorn/spelet INTE vill ladda in 2010:ans patchar......Har du någon ide om detta månntro - häromdagen fick jag in dem - men vet inte varför det funkade då.....har provat med att öppna CM innan jag försöker uppdatera, vilket jag trodde var orsaken sist när datorn/spelet tog patcharna... "Enable hardware accelerated...-knappen klickade jag ur idag efter att ha googlat .... Har det betydelse vilket virusprogram man har - ESET internet på den nya datorn....har inte haft det programmet förut... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2017
|
![]()
Försök hitta någon Game Stop-butik. Lyckades hitta spelet där och kostade bara en hundring. Annars kostar det typ 300 tror jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
Tack alla som engagerat sig i mina problem!!
Som nu tack vare er här på forumet har löst sig - 2010:an får nog vara kvar ett tag till - eftersom den verkar funka bra nu i nya datorn med indows 10 Home. Göran |
![]() |
![]() |